Konzultačné služby poskytujeme v týchto oblastiach:
- analýza a identifikácia rozvojových potrieb manažérov a zamestnancov individuálne alebo skupinovo – formou rozvojových stredísk (Assessment and Development Centre)
- vyhľadávanie a výber manažérov a zamestnancov, individuálne a skupinové výbery so zameraním na dlhodobé kontrakty a kontinuálny osobný a profesijný rozvoj
- zavádzanie systémov riadenia a rozvoja ľudských zdrojov – najmä systém vyhľadávania a výberu manažérov a zamestnancov, systém rozvoja manažérov a zamestnancov, systém hodnotenia pracovného výkonu zameraný na zvyšovanie dlhodobej výkonnosti, prieskumy spokojnosti, angažovanosti a lojality zamestnancov a pod.
- systém práce s externými zákazníkmi – komunikácia so zákazníkmi, meranie spokojnosti zákazníkov, systém vybavovania reklamácií, systém internej komunikácie pri uspokojovaní potrieb zákazníkov, budovanie zákazníckej orientácie
- systém interných zákazníckych vzťahov – identifikácia interného zákazníka, budovanie tímov orientovaných na interné zákaznícke vzťahy a procesy
- budovanie systemického manažmentu, manažmetu zameraného na riešenie a koučingovej kultúry v organizáciách.